Saturday, November 13, 2010

Jamuan KEBIRU di Seg Hwa

Lokasi: kantin SMJK Seg Hwa
Masa : 8.00 malam
Tarikh: 12 Nov 2010

Jamuan KEBIRU (KElab BIlik guru) telah diadakan bertempat di kantin sekolah.Lia kena bertugas bahagian makanan...hihihi..antara tetamu yang hadir,guru2 sekolah Seg Hwa la..sape lagi..hihihi..

"mari menjamu selera..."


kak intan borak x pandang kiri kanan...:)


Semasa menjamu selera, terdapat aktiviti yang disediakan untuk memeriahkan lagi jamuan ni..emmm..LUCKY DRAW...hadiah2 memang banyak..!






Barisan hadiah untuk sesiapa yang bertuah...:)


agak2 lia ni bertuah x????hihihhii...


..........nak tengok ape yang lia dapat???...jom...






pendrive Kingston..cabutan bertuah!


inilah hadiah yang lia dapat...PENDRIVE 4GB..cukupla tu...:)
bolehla wat simpan data2, note sket2..hihi..lia makan ngan kenyangnya...Alhamdulillah...hah?makan aper??biasa2 jer...




inilah hidangan tuk jamuan tu..x larat nk habiskan..


Semalam jugak ader tetamu istimewa iaitu, Pn Chew Peng Leng...Beliau adalah bekas guru yang mengajar di Seg Hwa..baru je pon bersara...awal tahun 2010..beliau juga bekas PK HEM kat Seg Hwa..:)


Happy lak pengetua dapat duduk sebelah ngan Pn. Chew..hihi


Time nak balik tu, sempat lak bergambar...hihihi..ni rakan seperjuanganku, madam Liew Yee Mun..nampak x hadiah yang kat belakang tu..??tu hadiah lebih2, tuk diberi kpd tetamu yang x dapat hadir mlm tu..


me and mdm Liew..:)
myREVENGE: Kuih pilihan malam tu adalah......................kuih koci!!!




<---Nanged if u like..tQ

6 comments:

KBSM said...

"selamat pagi cikgu"

MyZone~theUn4given said...

@KBSM

aik..??da pagi??..hihhihihihi

a.samad jaafar said...

Annual Dinner kat kantin..? Mcm menarik jugak.. Sengaja tak buat di dewan ke ??

MyZone~theUn4given said...

@a.samad jaafar

kat kantin best sket..bleh rase mcm mne budak2 mkn kat meja tu...:)

zarina said...

Salam Lia...akak tak dtg mlm tu sbb lupa...tp akak tertunggu hadiah utk yg tak hadir tuh..hehe..

MyZone~theUn4given said...

@zarina

patutla kak azra datang sowang2.hamper dpat x??hihi