Friday, November 26, 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

image

Mengigau blogwalking pepagi buta..
terjumpa la segmen dari BEN ASHAARI…mcm BesT..jd lia pun teruja
nak join Segmen ni..jom!!

ni list BLOG yang lia suka BertandanG dan menempel Cop Mohor kat situ..

(selalu bagi semangat dan inspirasi untuk berBlog..)

(akak Teratai Cayunk..selalu datang MenJengah Bertanya khabAr..tHanx Kak..)

(..blog ni selalu je kuar perkara Yang menarik..ade je dia nak letak Dalam Blog Dia.)

(..suke melaWat Blog Adik Ni..comel2 entRY kat blog Ni..cayunk s!L4H...)

(..empunya blog slalu datang melaWAt dan Komen myREVEnge..thanx Zul..)


walauPun BYK lagi blog Yang lia suke Tp 5 je yang leh DikeluArkan..lia Mengetahui segmen ni Dari FiZZo ThaNx to Him...Onion Emoticon



<---Nanged if u like..tQ

12 comments:

Admin said...

Salam ..
pengikut ben yer .... hmmm ... aumm aumm...

http://hasrulhassan.blogspot.com

saya_arief said...

hoho..
time kaceh..
:D

Unknown said...

yaaa,,,,kamu lagi seorang ahli ben..begitu jugak saya

Anonymous said...

ha?sis t.saqura.....malu nihhh...
nak wat cmane?ngeeeeee~
ape pun...tme ksih byk2 sudi listkan.....hakss~

teratai said...

salam lia~ohh amatlah terharu termasuk juga dalam list ya, lia cayang terima kasih ya :)

tgsaqura said...

@hasrul hassan

hihihi...love Ben Ashaari Blog..:)

tgsaqura said...

@saya_ariefhihihi.sama2...:)

tgsaqura said...

@gaung

jom berblog ngan Blog Ben....:)

tgsaqura said...

@i am S!L4H..

malu ape lak..hihihi..sama2 s!L4H...:)

tgsaqura said...

@teratai

wassalam akak..hihihi..sama2 kak...:)

a.samad jaafar said...

t kasih ye lia..(sambil garu2 kepala..x paham).. saya pun suka blog lia..saya ada pegi ke blog ben..tp tiada respond.. barangkali blog saya belum capai piawai yg dimahukan ye..

teratai said...

salam, lama tak nampak lia blogwalking! balik kg ker?