Monday, July 18, 2011

Cinta tiada alasan..



si isteri bertanya kepada suaminya...
Isteri : kenapa abang cintakan saya?
suami : saya tak ade alasan

Isteri tidak puas hati lalu berkata

"...tidak, awak kena bagi alasan jugak.."

lalu si suami pun menjawab,

"...okay sayang, sebab awak sangat cantik, penyayang dan menarik.."

isteri tersenyum puas dengan jawapan suaminya..
pada suatu hari, si isteri telah jatuh sakit dan dia kelihatan sangat kurus, pucat dan lemah

isteri : awak masih cintakan saya..??
suami : sekarang awak dan kurus, pucat dan lemah..masih ada alasan lagi untuk saya cintakan awak??

si isteri menangis mendengar pertanyaan suaminya...
lalu si suami memegang tangannya dan berbisik...

"..sekarang awak dah faham..?
"CINTA tidak perlukan alasan..saya tetap akan cintakan awak walau dalam apa jua keadaan.."

myREVENGE: "..ku akan tetap menyayangimu..@};-...."
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.
" nak Copy Entry dialu2kan...........tapi
 bagila kredit kpd Tukang Conteng yer..... "
 ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~..~.~

No comments: