Monday, July 26, 2010

..gembiranya hatiku hari ni...huhuu..terharu sangat!!!

...jam 8.14pm, aku terima satu picture mesej dari kakakku, titan tiemsa...dalam hati,"ape plop la dia nih ator,ni mesti gmbar shazrin"....jariku pun bergerak menekan butang kat sony ericsonku yang kelihatan da lusuh(slalu sgt terjun katil)..wkakka..ok back to the story,aku pon menunggu la mesej tuk loading gambar yg dihantar.. dan akhirnya..................



...terpampang la gambar tersebut...tiba2 jer hati aku berbunga2...knp yer?.."yeehaaa,anak sdare aku da pandai menulis!!!!!!aku hepi sgt2,pasalnye board yang dia duk layan menulis tu,benda yang aku beli untuk dia!!!!....wkakkaa..suke sgt hati ini,bl tgk dia asyik layan menulis papan tu...tgk la kaki dia tu,bersilang kat blakang,mnunjukkan terlalu asyik menulis...sape2 da xleh ggu dia lagi...hehehe.bkn ape,aku belikan dia board tu pasalnye,time aku wat keje menanda kertas kt umah,mesti dia datang nk amik pen ngan kertas.mmg dia ni suke menulis. jd aku belikan benda tu untuk menggalakkan dia untuk menulis..geram sangat kat dia..tiba2 je rindu nak balik umah...hwaaa3

No comments: