Wednesday, July 28, 2010

....sedihnya hatiku ini..



..kekadang hati ini mmg sukar untuk difahami..sesungguhnya ia sgt rumit..sst yang kt syg,amat syg..bl sst terjadi padanya,terasa amat berat untuk dilalui...serasa diri ini serik untuk menjudikan kasih syg...serik untuk membuka hati untuk perkataan 'sayang'...aku nak lari dari perkataan ni..lari dari perasaan tu..aku x mahu lagi melalui saat2 bl perasaan syg tu mengguris hati ini..Ya ALLAH, ampuni diriku..bkn hambaMU mengeluh pada nikmat yg Kau hulur,cuma diri ini ingin mengadu betapa dugaan berkasih sayang ini sangat besar tuk ku...hanya kasih syg padaMu yang tetap,x pernah berubah..sejak dahulu, Kau x pernah jauh dariku, kasih syg yg xpnah luntur,abadi mengasihaniku..hanya Kasih SygMU shj yang sejati untukku..Ya ALLAH,aku bangga menjadi hambaMU...ku tak ingin jauh dariMu..kurniakan aku ketenangan untuk menghadapi dugaan berkasih syg ini..hati ini pernah belajar tentang erti perpisahan,erti kelukaan,erti pengorbanan dan juga kesabaran..bagaimana aku ingin lari dari dilukai?aku xpernah minta ya ALLAH, ampunkan diri ini..sesungguhnya kasih sayangMu, redhaMU dan juga berkatMU amat menenangkan hatiku...hanya dengan hadirMU, kasih sayangMU dapat mengubati kelukaan hati kerana kasih sayang yg sementara,kasih sayang yg aku temui melata di muka bumi, kasih sayang yang tidak hadir waktu kesunyiaan dan dukaku, kasih syg yang datang dari cebisan nikmatMU untuk hamba2mu.....Ya ALLAH, aku terlalu dambakan jalanMU,kasih sayangMU.. demi mengejar redhaMU,bimbinglah aku melalui jalan ini...hanya diriMu yang kutuju...penciptaKU...aku ini para pencariMU......

No comments: