Saturday, October 9, 2010

...ciri2 lelaki idaman

….pernah tak terfikir dirimu akan menjadi pujaan seorang lelaki yang kamu idam2kan selama ini..kriteria ape yang patut ader pada lelaki idamanmu..??? adakah dia perlu kelihatan mcm ni…?? 


Hensem??..mcm mane nak ukur ke’henseman’ seorang lelaki??...adakah ini yang dikatakan hensem??....

Xnak yang hensem…Nak yang comel2, yang manis ke…manis? Emm,tercabar lak keperempuananku..kih3..kadang2 ader yang memilih lelaki yang comel2 untuk dijadikan idaman hati..mcm mane nk kenal lelaki comel lak..??mungkinkah si dia ni mempunyai wajah yang manis dan cumel2…????



..Kalau manis, hensem, pendek tapi  tak keje!!mcm mane plak??..xkan si perempuan lak nak menanggung lelaki?..aii,xkn serendah itu ego lelaki sekarang??sekurang2nya, dapat  seorang lelaki yang mampu bagi rezeki yang halal pada keluarga…kan??tapi perlukah si dia itu mesti bergelar jutawan, bergaji besar ataupun seorang pahlawan Negara…?


 Ape2 pun pilihan kamu..itu terletak pada pandangan mata hati sendiri..dan saya doakan semoga pembaca2 di luar sana bertemu dengan lelaki idaman masing2…amin



*          *          *          *          *          *          *          *          *          *          *





myREVENGE :.. “hensem, manis, comel….erm, apela sgt. Yang penting, berilmu. Baru Nampak macho..kui3”






<---Nanged if you like..TQ

8 comments:

nurdani said...

dani tak memilih bab comel,hensem and macho ni.
lebih suka yang rajin cari rezeki halal
;p

MyZone~theUn4given said...

dani:..btol kan..hensem, comel pon..sekejap jer..yg penting hati ikhlas..:)

saya_arief said...

nak ukur hensem senang je, pakai pembaris tiga segi tu..
;p

MyZone~theUn4given said...

saya_arief:..klu guna pembaris tige segi,bacaan 'error'..hihi

alinac lover said...

saya je jejaka idaman cemane ek..hehe

MyZone~theUn4given said...

alinac lover:...erk..hihihi

noreed said...

skrang ni dah tak memilih dari segi rupa paras. hati yang baik menjadi ukuran.huhuhuhu

MyZone~theUn4given said...

noreed:..sebenarnya,pilihan terletak pada pdngan masing2..tepuk dada tnyala hati..hihi..mane tahu tiba2 hati ckp,"lelaki botak lagi hensem.."hahaha