Sunday, October 17, 2010

..Nikmatnya kalau dapat nih...!!!




"korang ade keinginan x???lia ader satu keinginan buat masa ini...taddaaa...


....RASA NAK RAMAS2 BUNGA SAKURA...

agak melampau x keinginan tu...????tp bunga ni betol2 menggoda lia tau..camner ye nak hapuskan keinginan tu...huhuhu.."



 antara sakura2 yang ingin diramas.....






ihsan:indonesiaindonesia.com



cantik sangat bl tgk kuntuman2 sakura ni...huuu


waaa.......rasa nk menangis je tgk pemandangan ni..(uiks,ade kaitan ker???)...

myREVENGE:..ader x sesape yang baik hati nak ajak lia pergi jepun???!!!



<---Nanged if u like..tQ

10 comments:

saya_arief said...

selalu tengok bunga raya je..
haha..

Encik Gorilla said...

aku rasa.... kat umah aku ada pokok nih... ada.. ada... mmg ada.. jomlah dtg kalo nak tgk....

ehehehe...

MyZone~theUn4given said...

saya_arief:...hahaha..tu bunga RAkyaT MalaySia!!!

MyZone~theUn4given said...

encik Gorilla:...betol ker...???bg alamat la,nk pegi tgk nih..hahaha

aleen aiden said...

weewit!dtg melawat.. ^_*
dear blog kamoo nih berat sgt..ini sudah cobaan ke6 dr smlm.harap maklum.hee
ahernye bejaye! ;P

Kamsiah said...

kumpul duit..pergi jepun

nur said...

teringat lagu sakura

ALL IN ONE

MyZone~theUn4given said...

aleen aaiden:..ku amat mghargai usahamu..x sgka lak nak loading beraat...huhuhu(cian lak kat dia)..naseb baik dpt ey...thanx..muah3

MyZone~theUn4given said...

kamsiah:..itula,rase nk letak tiket mlancong ke jepun sbg hantaran(ader ke org wat cmtu..??)...wakakaka

MyZone~theUn4given said...

nur:..lagu sakura yang mane satu..???